२११. आफ्नैं मनलाई सम्झाउँदैं………

कोभिड -१९ भाग -२ बन्दाबन्दी "लकडाउन" अवस्थामा रचित आफ्नै कविता  प्रिय् साहित्यिक तथा समस्त समादरणीय मित्र तथा आफन्तजन पढनुस्  ! गुन्नुस् !! प्रतिक्रिया !!! साथीभाइ सबैमा साझा अवश्य गर्नुस् ।

आफ्नैं मनलाई सम्झाउँदैं………             

                              📝 वसन्त राज अधिकारी                                                  घोराही उपमहानगरपालिका, दाङ                                             @ कीर्तिपुर, काठमाडौंं, नेपाल ।                                                                       

ए "मन" ! तँ सँग कोमलता छ 

तर ! "विवेक" छैन ।

ए "बुद्धि" ! तँ सँग विवेक छ 

किन्तु ! "कोमलता" छैंन ।।१।।


स्वस्थ्य  हुँदा सबै हुन्छन् "जाति" 

अन्ततः "अस्वस्थ" अवस्थामा 

आफू भैईन्छ स्थायी "अन्तरंग"

स्वयं आफ्नो "साथी" ।।२।।


सांसारिक  "व्यस्तता" बेफुर्सदी 

"अजम्मरी" जीवन सरि ।

जब भैइन्छ स्वस्थ्य र "तन्दुरुस्ती" 

सबै चिजबस्तुहरुमा छ "मस्ति" ।।३।।


मेरो जन्म पुर्व पनि यो "संसार" 

"निरंतरता" चलिरहेको थियो ।

मेरो मृत्यु पश्चात् पनि "अवश्य"

"टक्क अडिने र ठप्प" रोकिने छैन ।।४।।


यो भौतिक शरीर "गतिशील" रहँदा

संसार मै भित्र "समाविष्ट" लाग्छ ।

मानौं म नै पृथ्वीको "नियामक"

इन्जिनको एउटा "कुशल चालक" ।।५।।


"क्रमभंग" हुँदैन कतै केही म बिना पनि

मेरो सृष्टि सँगै मेरो "उत्तराधिकारी" ।

सर्जक "बिधाता"ले बनाएरै पठाकोछ 

मेरो अनुपस्थितिमा त्यस्ले सम्हाछ बिडों ।।६।।


संसार चारदिनको "रामछायाँ" भन्छन् ।

जन्म एक दिन कर्म दुईदिन र

अन्तिम दिन जुन शाश्वत सत्य "मृत्यु"

यद्यपि ! दोस्रो दिन जस्तैः लाग्छ सधैं ।।७।।


सांसारिक "मृत्युु"  पिडादायी अवश्य छ 

तर ! परमार्थिक दृष्टिमा "सुन्दर" छ ।

दु:ख, पिडा तृष्णा भोग र भौतिकतामा 

अभौतिक र अशरिरि छँदा "मुक्तिमार्ग" जहाँ ।।८।।


कति सम्झाउन खोज्छु यावत्  "तत्व ज्ञान"

धर्मशास्त्रका शाश्वत रहस्य "गुढ कथा" ।

तर ! यो अविवेकी "बहुलट्ठी" अभ्यन्तर मन 

कत्ती पनि बुझ्दैन र "बहकिरहन्छ" झन२ ।।९।। 


पुनः आफ्नै मनलाई सम्झाउँदै "विवेक साथ" 

बडो संयम र धैर्यताले रहि "शान्त स्वभाव" ।

जोडन खोज्दैछु योगवलले "अध्यात्मिक संयोजन" 

एकसुत्रमा जोडदै मस्तिष्क र "अन्तरंग मन" ।।

 ~~~~~समाप्त ~~~~~

रचना मिति : बिहीबार १६ चैत्र २०७८ शुभम् ।                                                                                                                📝 बर्दिया, गुलरियावाट प्रकाशित हुने हाम्रो भावना राष्ट्रिय दैनिक बर्ष ११ अंक १८९ मिति २०७८ बैशाख ३१ गते शुक्रबार प्रकाशित भएको  ।     

Comments